Wielkanocne marchewki. Czyli jak spakować słodycze dla dzieci :-)

W moim domu dzieci na Święta Wielkanocne dostają słodycze i drobne prezenty. Takie symboliczne podarunki można w łatwy oraz interesujący dla dzieci sposób zapakować. Tak by radość z prezentu była większa.
Przygotowałam opakowania słodkości na dwa sposoby. Zrobienie jest bardzo proste i szybkie, wobec tego jeszcze zostało całkiem sporo czasu :-)



Po pierwsze - MARCHEWKA

Potrzebne są: pomarańczowa tekturka o wym. 21x15 cm
                      zielony kartonik lub tektura falista 7x7
                      oraz wstążka, taśma klejąca, zszywacz, nożyczki

Pomarańczową tekturkę złożyłam wzdłuż na pół i skleiłam dwa brzegi taśmą. Powstała taka tuba, której górę zgniotłam w odwrotny sposób (patrz zdjęcie). Do środka słodycze. Jajko niespodzianka idealnie pasuje! Teraz czas na natkę. Do środka tuby zielony kartonik, z przodu wstążka i jednym ruchem zszywacza złączyłam całość. Natkę nacięłam. Wstążkę zawiązałam na kokardę i voilà! Gotowe! :-) Całość trwa kilka minut :-) 
Swoim dzieciom szykuję zabawę na sobotę, by te wszystkie marchewki odnaleźć. Mam nadzieję, że będą miały frajdę :-)










Po drugie - ZAJĄCE

Zajączkowe torebki pomieszczą już sporo słodyczy :-) lub drobne zabawki. Dodatkowo w ten sposób zmieniając skalę można opakować większy prezent wykorzystując torebki prezentowe z szarego papieru lub też opakować prezent w szary papier i dołożyć zajęcze uszy.  
Do ich zrobienia wykorzystałam zwykłe torebki śniadaniowe na kanapki. Dorysowałam buźkę zająca markerem i kredkami. Z drugiej torebki wycięłam uszy, kolorując też ich środek. Torebkę i uszka połączyłam przy pomocy zszywacza. Całość dopełnia kokardka. 











Do miłego! 😉

🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰 🐰



1 komentarz: