Ochraniacz do łóżka #1 - dla chłopca

Węzełki już na moim blogu były. Dwie poduszki ➡️ #1  #2
Teraz czas na warkocze :-)
Ochraniacz do łóżka dla dziecka, tak żeby nie spać "na ścianie", bo i tak bywa :-) to bardzo praktyczny element wystroju pokoju.


Jako pierwszy uszyłam - dla syna, który jest fanem piłki nożnej, więc motywu murawy i piłki nie mogło zabraknąć.

Potrzebne mi były:

  • 3 rodzaje tkanin, bo chciałam, żeby były nie tylko różne kolory, ale też różne faktury. Dlatego użyłam bawełny we wzór piłkarki, czarnego grubego polaru oraz zielonego polaru minky! Każdy rodzaj to materiał o wym. 160 x 48 cm
  • kulka silikonowa do wypełnienia.
  • maszyna do szycia, nożyczki, igła, nici.


Z każdego rodzaju materiału wycięłam paski o szerokości 24 cm. 

Zszyłam, tak aby powstały 3 tunele. Dzięki takiej szerokości mogłam spokojnie włożyć rękę do środka i wywinąć materiał na prawą stronę, co bardzo ułatwiło pracę. Wypchałam tunele kulką silikonową. Zaszyłam obydwa końce. 
❗Co ważne!, o czym na pewno będę pamiętać, gdy będę szyła kolejny, dziewczęcy - tkanina bawełniana się nie ciągnie, tak jak polar, więc chyba powinnam o ok. 3-5 cm poszerzyć z niej paski. lub użyć ciągnącej się dresówki. Muszę to dopiero przetestować.





Końcówki gotowych tuneli zszyłam ze sobą. Uplotłam najprostszy warkocz. W efekcie czego z tuneli długości 320cm powstał warkocz 240 cm. 




Synkowi ochraniacz bardzo się spodobał, a i Mike Wazowski bardzo uśmiechnięty 😃

Do miłego!

---------------------------------------------------------------------------------
Koszt materiałów: polar minky - 13,99zł; tkanina w piłki - 5,49zł; polar czarny - 7,49zł; wypełnienie - 25zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz