Poduszka serce


Poduszki w kształcie serca uszyłam moim dzieciom z okazji Walentynek 💗
Jedną dla Córeczki, drugą dla Synka. 
W dwóch różnych kolorach, ale o bardzo podobnym charakterze.

Jak uszyć taką poduszkę? Pokażę wszystko krok po kroku ⬇️


Potrzebne będą:
  • polar na serce, tak aby poduszka była mięciutka i miła w dotyku, o wymiarach min.70x45 cm,
  • tkanina na łapki o wym. min. 25x35 cm,
  • szablon (orientacyjne wymiary podaję poniżej),
  • dwa kółka z białego filcu śr. 4 cm na oczka,
  • wypełnienie do środka,
  • igła, nici, szpilki, nożyczki, maszyna do szycia.



Z materiałów wycięłam kształty wg szablonu. Szablonów nie odrysowuje, tylko przypinam je szpilkami i wycinam z małym zapasem ok 1,0-1,5 cm. 
Serce wycięłam podwójnie, łapki razy 4.


Na początek wykonałam przód, czyli buźkę serduszka.
Oczka zrobiłam w ten sposób, że najpierw na białych filcowych kółkach - igłą i wełną wyszyłam źrenice. Przymocowałam szpilkami na właściwym miejscu. Obszyłam na maszynie ściegiem zygzakowatym, ustawiając długość ściegu na minimum. Tym samym ściegiem obszyłam uśmiech.





Łapki również wycięte wg szablonu obszyłam dookoła, wywinęłam na prawą stronę i wypełniłam.




Teraz wystarczy tylko zszyć całość. Materiał prawą stroną składam do środka. Łapki przymocowałam szpilkami na swoim miejscu. Obszyłam całość zostawiając wcześniej, oczywiście ok 10 cm na włożenie wypełnienia.




I  💗 gotowe! 
Do miłego!
------------------------------------------------------------------------------------------------------



💗 dla Córki ⬇️




🖤 dla Syna ⬇️



--------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentarze: